Güldüm. "Ne olacak!" dedim. "İnsanı daha büyük bir aşkla kucaklar ve o güçlü kollar şefkat duygusu içinde kemikleri kırar. Herhalde iç kanamadan falan ölüme neden olur. Aynen çok güçlü bir aşk gibi."
"Aşk gibi derken..."
"Aşk dünyadaki en tehlikeli, en öldürücü duygudur" dedim