...Bunun adı, düşünülebilecek en ustaca izolasyonu sağlamaktı. Bize hiçbir şey yapmadılar -sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.
"Şurada yürüyen derin dekolteli kadın fahişe mi?"
"Hayır!"
"Peki ya o? Sokağın başında bacaklarını gösteren kadın?"
"Hayır!"
"Burada hiç fahişe yok mu? Baksana şu kadınlara nasıl giyinmişler."
"Fahişelik nedir Bay Burton?"
"Bedenini para karşılığında satan aşağılıklardır Bay Vencenza."
"Hayır. Fahişelik bu değildir."
"Hah! Peki neymiş fahişelik?"
"Fahişelik insanların hayatlarını, yaşadıklarını bilmeyerek onları yargılamak ve aşağılamaktır. Eğer gidip bir aynaya bakarsanız orada en büyük fahişeyi göreceksiniz."
Unutmam dediğin herşeyi unutmak zorundasın
Gün gelip yapmam dediğin herşeyi günü geldi mi yapmak zorundasin
Kısacası
Yarinlar olduğu sürece yaşamak zorundasin...
SMYE