Sümeyye

Sümeyye
@Smye

Sümeyye

, bir kitap okudu
9/10
·112 syf.·
Beğendi
·
2018 4. kitabı
Nevâl El-Seddavi
8.3/10 · 26,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seviyor sevmiyor diye bakacağın fal icin Papatyayı dalından koparan sen! Sevilmeyi hak ettiğini mi düşünüyorsun... Smye
İnsanı intihara sürükleyecek bir düzenin içinde yaşarken Nedir bize hala nefes aldıran... Smye
...Bunun adı, düşünülebilecek en ustaca izolasyonu sağlamaktı. Bize hiçbir şey yapmadılar -sadece bizi en mutlak anlamdaki hiçliğin içerisine yerleştirdiler, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.
Sayfa 37·Kitabı okudu
"Şurada yürüyen derin dekolteli kadın fahişe mi?" "Hayır!" "Peki ya o? Sokağın başında bacaklarını gösteren kadın?" "Hayır!" "Burada hiç fahişe yok mu? Baksana şu kadınlara nasıl giyinmişler." "Fahişelik nedir Bay Burton?" "Bedenini para karşılığında satan aşağılıklardır Bay Vencenza." "Hayır. Fahişelik bu değildir." "Hah! Peki neymiş fahişelik?" "Fahişelik insanların hayatlarını, yaşadıklarını bilmeyerek onları yargılamak ve aşağılamaktır. Eğer gidip bir aynaya bakarsanız orada en büyük fahişeyi göreceksiniz."
İlişkiler