Adil olanın peşinden gidilmesi doğrudur, en güçlünün peşinden gidilmesi de kaçınılmazdır. Gücü olmayan adalet acizdir;adaleti olmayan güç ise zalim. Gücü olmayan adalete mutlaka karşı çıkan olur, çünkü kötü insanlar her zaman vardır. Adaleti olmayan güç ise töhmet altında kalır. Demekki güç ile adaleti bir araya getirmek gerek;bunu yapabilmek içinde adil olanın güçlü güçlü olanın ise adil olması gerekir
Adalet tartışmaya açıktır. Güç ise ilk bakışta tartışılmaz biçimde anlaşılır. Bu nedenle gücü adalete vermedik, çünkü güç, adalete karşı çıkıp kendisinin adil olduğunu söylemişti. Haklı olanı güçlü kılamadığımız için de güçlü olanı haklı kıldık.