Sonuç olarak, kendini bu küçük alana, yani kendine çekilmeni hatırla. Önemli olan, ne sinirlen, ne de kendini yıprat. Rahat ol, olaylara bir insan, bir birey, bir vatandaş, bir ölümlü olarak bak. Hemen elinin altında, bakabileceğin iki şey var: Birincisi, olayların zihnini ele geçirmediği, dışarıda hareketsiz durduğu ve rahatsızlıkların sadece iç yargılardan kaynaklandığı; ikincisi, gözlerinin gördüğü her şeyin bir anda değişip yok olacağı ve daha önce kaç şeyin değiştiğini sürekli düşünmen.
Evren değişimdir, hayat görüştür.