Sena

Hava soğuk. Sabah oluyor Uyanır uyanmaz yanımda aradığım hangimiz Sen misin yoksa ben miyim?
Reklam
Gerçekten yaşanacak bir an mı sezdiğimiz acaba gelecekten Yoksa eskittiğimiz yoğun bir mutluluğun birden hatırlanması mı? Hadi canım içlenmenin alemi yok. Çocukluğun sırası mı?
Yalnızların en büyük sorunu tek başına özgürlük ne işe yarayacak bir türlü çözemedikleri bu ölü bir gezegenin soğuk tenhalığına benzemesin diye Özgürlük mutlaka paylaşılacak suç ortağı bir sevgiliyle..
"Tanrı'nın iyiliği bizim irademizle ifadesini bulur. O bizim içimizdedir. Bize vicdan yoluyla tesir eder."
"İnsan tam bir aptal değilse, yürüdüğü yeri bilmeli, ayağını bastığı yere iyi bakmalıdır. Kafa ve bacaklar hikayesi işte. Kafa iyi çalışmazsa, bacaklar da iyi yürümez."
Reklam