Gerçekten yaşanacak bir an mı sezdiğimiz acaba gelecekten
Yoksa eskittiğimiz yoğun bir mutluluğun birden hatırlanması mı? Hadi canım içlenmenin alemi yok. Çocukluğun sırası mı?
Yalnızların en büyük sorunu
tek başına özgürlük ne işe yarayacak
bir türlü çözemedikleri bu
ölü bir gezegenin soğuk tenhalığına benzemesin diye
Özgürlük mutlaka paylaşılacak suç ortağı bir sevgiliyle..
"İnsan tam bir aptal değilse, yürüdüğü yeri bilmeli, ayağını bastığı yere iyi bakmalıdır. Kafa ve bacaklar hikayesi işte. Kafa iyi çalışmazsa, bacaklar da iyi yürümez."