...ve şehri en çok yağmur yağdığı zamanlarda seviyordum.Yağmur yağdığı zaman her yer pırıl pırıl görünür.Tüm sokaklar ışıldar ve her tarafta yanan ışıklar karanlığı kovalar.Bütün şehir şeker şurubuna batırılmış, şehir kocaman bir elma şekeriymiş gibi.
Seni o kadar çok seviyorum ki,seni düşünürken içim gökyüzü kadar büyüyor, hayattaki her şey katlanılır oluyor.Daha iyi biri yapıyor beni senin baban olmak.