S

S
Hûd-112♡ "Bütün unuttuklarıma kendi adını yaz, Ve sonra topla beni düştüğüm yerden."
İyileşmek, "Ben yaralarımdan ibaretim." yerine, "Ben yaralarımdan daha fazlasıyım." dediğimiz gün başlar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek telaşın vakit namazlarını yetiştirmek olduğu bir hayat.... İstek değil ihtiyaç 🥹🤍🦋💞
Hep böyle masumca, tereddütsüz gülümsemek bütün çocukların hakkı. Gittikçe samimiyetini yitiren dünyada onların sıcacık gülümsemesi hayatta olduğunu hissettiriyor insana. Dünya çocuk hakları gününden kalan tatlı küçük bir anı...🦋🌹🤍
"Yeterince kabus görmeden gerçekleşmez hiçbir düş."
"Dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir yüzyılında yirmi beş yıl kadar yaşamış biri, cehennemin bu dünyada olduğunu artık öğrenmiş, insanlık tarihi boyunca insanın en büyük düşmanının yalnızca insan olduğunu çoktan fark etmiş olmalıdır."
Sayfa 53