Songül

Songül
@Sngllkrmn
Kitaplar en iyi dosttur!Bilhassa kendimle başbaşa kalmami sağlıyor.Kendi halindeligin kiymetini ogretiyor.
Kotuluk dolu dunya !
Nasil bir dunyaya geldik ! Daha kac kitap okuyarak aklimi ruhumu koruyabilirim!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların kocaman çoğunluğu " Dünya güzel mi,değil mi?" diye düşünmüyor bile. Bu dünyada haksızlık yokmuş, açlık yokmuş, zulüm yokmuş, ölüm yokmuş gibi ; haksızlığın ,açlığın, zulmün, ölümün içinde yaşıyor.
Şiir
Hem de nasil bir dunya !
Düzgün bir edebiyatın savunucuları ne zaman ayağa kalkacaklar?" Bir İdam Mahkûmunun Son Günü
Kitap Alıntısı
Zaman...
Her geldigimde bu dekoruna hayran kaldigim mekana nedense kitap okumak aklima geliyor.Fakat cocugumla muhabbet ve geçen zaman daha kiymetli #brasserieprime