İnsanların kocaman çoğunluğu " Dünya güzel mi,değil mi?" diye düşünmüyor bile. Bu dünyada haksızlık yokmuş, açlık yokmuş, zulüm yokmuş, ölüm yokmuş gibi ; haksızlığın ,açlığın, zulmün, ölümün içinde yaşıyor.
Her geldigimde bu dekoruna hayran kaldigim mekana nedense kitap okumak aklima geliyor.Fakat cocugumla muhabbet ve geçen zaman daha kiymetli #brasserieprime