Kitap boğucu, akmadı da sürükleye sürükleye götürdü beni sanki gitmek istediği yere. Psikolojik olarak iyi bir yerdeyken mi okunmalı yoksa tam özümsemek için tersi durumda mı ele alınmalı karar veremedim. Sanırım zihnen hazırlıksız yakalandım bu kitaba. Mutlaka baştan okuyacağım.