Sed

Sed
@Snkaptan
Dünyanın geri kalanının neye inandığı önemli değil
İnsanlar olarak epey karmaşık yaratılmış olsak da bazı yönlerden son derece basitiz.
Sayfa 153·Kitabı okudu
Reklam
Sorun şu ki ayağı kalkabileceğimi biliyorum ama kalkmalı mıyım onu bilemiyorum
Sayfa 101·Kitabı okudu
İnsanların beni dibine kadar dehşete düşürmesine rağman onlardan ne yaparsam yapayım kopamıyor gibiydim.
Sayfa 14·Kitabı okudu
... ve insanların bu kadar hesaplı yaşaması beni hayal kırıklığına uğratmış ve üzmüştü.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Fakat bu fotoğrafta da tuhaf bir şekilde, yaşayan bir insanın hissi yoktu
Sayfa 8·Kitabı okudu
Reklam