Sed

Sed
@Snkaptan
Dünyanın geri kalanının neye inandığı önemli değil
Ölmüşlerin kavgasını neden yeni doğacak olanlar sürdürmek zorunda
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam
Gözyaşını küçümseyenin acısı da olmaz sevinci de dedim
Sayfa 15·Kitabı okudu
Açık yarada bir ayaz şimdi anılar
Sayfa 14·Kitabı okudu
Durduğu yerde değersiz bir bütün olarak kalmaktansa, parçalana parçalana gitmenin büyük doğruluğuna inandırmıştı kendini
Sayfa 10·Kitabı okudu
İncelik yalnızlığa dönüşe dönüşe bitmişti
Sayfa 8·Kitabı okudu