Neden yazıyorsunuz? İçimden geldiği için yazıyorum, başkaları gibi normal bir iş yapmadığım için yazıyorum, benim yazdığım gibi kitaplar yazılsın da okuyayım diye yazıyorum, hepinize herkese çok çok kızdığım için yazıyorum, bir odada bütün gün oturup yazmak çok hoşuma gittiği için yazıyorum, gerçekliği onu ancak değiştirerek katlana bildiğim için yazıyorum….. Orhan PamukBabamın Bavulu
Şemsiye taşımak istemiyorum
Islanmak daha güzelmiş
Yitik kalbini arayan
Bir şairin gözyaşlarıyla
Yaktım sana dair isteklerimi
Tutunmayacağım bulutlarına
Avuçlamayacak yıldızlarını
Gökkuşağına dokunmayacağım
Ben Samanyolu bedevisiyim artık...