Yazdığınız hiçbir şey silmeyin yanlış da olsa silmeyin. Ben de öyle yazıyorum yanlışlarımın üstünü çizmeden yazıyorum. İlerde bir gün kendi yanlışımı yaptığım yanlışı görmek için. Günü geldiğinde düzeltmek için.
Gel zaman git zaman köy bu duruma alıştı olup biten her şey gibi bunuda olağan karşılamaya başladılar. zaten köyleri derinlere dalıp çıkardıkları süngerler gibiydi. Acıyı da Üzüntüyü de sevinci de felaket de içine çeker sindirir hayatına devam ederlerdi