Eğer bir gün ön yargı kelimeleri yani Avrupa dillerindeki barbar, Japon dilindeki gaijin Müslümanlardaki
kafir, Almanlardaki Ari olmayan gibi ön yargı sıfatların kaldırabilirsek amacımıza ulaşabiliriz. Amaç nedir derseniz bence tam olarak şudur. İnsanın değerinin sadece insan oluşundan geldiği din, milliyet , cinsiyet, renk, cinsel tercih, siyaset gibi bir takım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı.
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz?Düpedüz sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır. Olmayacak duaya amin deme duygusunu yaşıyorum sürekli
Gece ve gündüz birbirinin yardımcısıdır Hünkarım. onlar birbirine zit değildir göster bakalım dünyada hangi şey kötüdür ki onda iyilik olmasın ve hangi şey iyidir ki onda kötülük bulunmasın