Nasıl da tuhaf nasıl da anlaşılmaz oyunlar oynuyor alınyazımız bize! Acaba arzuladığımız bir şeye hiç kavuştuğumuz olmuş mudur... Kavuşmak için var gücümüzü harcadığımız bir şeyi elde etmişliğimiz? Galiba bunun tam tersi oluyor hayatta.
“Herkes doğaya dönmek istiyordu ama kimse yürüyerek gitmek istemiyordu” Çünkü tüm lükslerimiz önce ihtiyacımız oldu sonrasında ise bağımlılığımız. Hatta bu rahatsızlığın bilimsel bir adı var artık. Nomofobi