Kendimizde görüp nefret ettiğimiz özellikleri bir başkasında gördüğümüzde hem de bunu rahatlıkla ve kimsenin yorumlarına kulak asmadan yaptığını gördüğümüz zaman o insandan nefret ederiz.
İnsanlar birbirlerini yaralarından tanırlar. Öyle derin yaralar olur ki bazen o insanın yanında kendinizi güvende ve anlaşılmış hissedersiniz, sizinle aynı yaralara sahiptir ve sizi yargılamaz.