Yazarın okuduğum en kötü kitabıydı bana göre.. Hikayede gitmeyen, kendini okutmayan bir şeyler vardı. Bazı yerleri sıkılarak, sonunu tahmin ederek okudum. Bu kitap beni şaşırtmadı.
Kitabı sevip sevmediğimden emin değilim, ilk başları heyecan verici olsa da sonraları o heyecanı kaybetti. Kitabın sonu da beni tatmin etmedi. Abartıldığı kadar sevemedim.