Nur

Nur
Şanlıurfa, 14 Ocak 1999
49 okur puanı
Ocak 2019 tarihinde katıldı
Öldüğüm vakit, sevdiğim bir kitabın sayfalarını çeviremeyeceğim aklıma gelir.
Reklam
Akmayan gözyaşları kalpte birikirler, zamanla kabuk tutarlar ve kirecin çamaşır makinesini tıkaması gibi kalbi tıkayıp felç ederler.
her zaman kazanmak gerekmiyordu. İnsan kaybederken de çok şey öğreniyordu. Ve eğer öğrenmek bir kazanımsa, demek ki insan kaybederken de kazanıyordu. Evet, her yenilgi bir kazanımdı aslında.
“Kitaplarda hepimize yer var.”
“Bakan göze göre her şey değişmekte. Kimine dev görünen, ötekine cüce.”