"Körlük" her yeri bembeyaz gören ve bulaşan bir körlük.. Okurken baya hissedeceğiniz bir kitap. Okumadan önce isminin mecazi bir körlükten geldiğini düşünmüştüm. Ama yanılmışım, herşeyiyle tamamen kör olmanın nasıl bir his olduğunu iliklerime kadar hissedip, hayal ettim ve tekrar tekrar şükrettim. Okurken görmek bizim için ne kadar basit bir eylemken, aslında ne kadar da önemli bir eylemmiş dedim her defasında.
Kitabın kendini tekrarlayan bazı kısımları vardı, o kısımlarda sıkıldığım oldu açıkçası ama onun haricinde farklı konusuyla hoşuma gitti. Tavsiye edebileceğim bir kitap. Keyifli okumalar dilerim..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!