Gülseren Budayıcıoğlu'nun kitapları son günlerde popülerliğini artırınca bende merak edip okuyanlardanım :) Kitaplarının tek tek dizileri çekilmeye başlayıp herkes az çok bilgi sahibi olsada ben yinede kendi yorumumu yapayım burada dursun:) Kitapta çok hoş kısımlar var kesinlikle. Bir kere Gülseren hanım harika bir psikolog. Kitapları bir psikoloğun günlüğü aslında ve günlük açısından bakınca çok iyi. Birgün bir psikoloğa yolum düşerse (az kaldı günümüzde herkes psikolog yolunu tuttu tutacak) Gülseren hanım gibi birisi olsun isterim. Ama konu o günlüğü kitap olarak okumaya gelince çok tekrara düşüyor. Daha toparlanıp özet bir kitap olmasını tercih ederdim. Yinede okumaya değer hayatın içinden güzel bir kitap, ben severek okudum. Herkese iyi okumalar dilerim.
"Okumaktan başka yapılacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum."
Fyodor Dostoyevski