📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitaplara ve yazarlara saygımdan ötürü mümkün oldukça hiç bir kitabı yarıda bırakmamaya çalışıyorum. Her kitabın mutlaka bana katacağı bir şeyler olduğunu düşünüyorum. Kitap okurken herkesin beklentisi farklıdır. Ben beni sürüklesin, merak edeyim, heycanlanayım, hayal gücümü zorlasın isterim. Ama malesef her kitap da bu olmuyor. Bu kitapta da onu fazlaca yaşadım. Kitap tasarım olarak çok ilgimi çekmişti. Sol taraflar bir erkeğin, sağ taraflar bir kadının günlüğü. Kız kardeş Derya (ana karakter) bana fazla zorlama geldi. Karakterin yaptıklarını kafamda oturtamadım. Konu beni benden alamadı :) O yüzden zor bitirdiğim kitaplardan birisi oldu. Umarım yeni başlayacaklar benden çok sever:) Keyifli okumalar dilerim.