•Bir ölüyü korkutmayan tek şey ölümdür.
• Aslında dilenen ölümünde hayırlısıydı.
• insan öyle bir varlıktır işte doğumla ölüm arasında bir nefeslik misafir.
• ölmekten o kadar da korkmuyordu aslında nasılsa bir gün ölmeyecek miydi?
• Dile getirmediği şey ise ölümdü ölüm!
• o güne kadar onun ağladığına hiç kimse şahit olmamıştı.onu tanıyanlar, bilenler akmayan gözyaşlarından kalbinin olmadığına, varsa bile artık taşlaştığına inanmaya başlamlardı.
• fakat Sevgi bambaşka bir duygudu. Bu zamana gelene kadar ilahi aşkın peşinde koşmuş dünyevi bir aşkı hiç yaşamamıtı.