Bu aralar kişisel gelişim kitapları okuduğum bir dönem. Youtube'dan tanıştığım yazarı okuma kararıyla edindiğim bir kitap oldu. Psikologlar tavsiye vermez ama Tülay hanım bu konuda kitabın içeriğinde de olduğu gibi bir dost muhabbeti havasında kişiye bir pencereden bakmaya yönlendiriyor tabi bu herkesin hayat tarzı ve doğrularına uymayabilir ama bahsettiği şeyler asgari müşterekte dünyamızı tanımlıyor ben sevdim güzel bir kitaptı. Özellikle kitaptaki şu alıntı benim bundan sonraki hayat felsefem diyebilirim "Size sürekli şah çekiyorlarsa, oyun tarzınızı gözden geçirin. Hile yapan mızıkçı insanlarla oynamayın, onlarla ilişkinizi kesin.' Okuyucularına şimdiden iyi okumalar dilerim.