Ne zaman seni hatırlasam; ya gözlerimden kayan tuzlu gözyaşım olursun… ya da yüreğimi parçalayan bir acı... Bazen de buruk bir yutkunma...
* kitap alıntısı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
İçinde kısa kısa hikayeler barındıran çok tatlı bir kitap. Şuanda dolarcasına yazmak istiyorum ama yorgunum. Nedense çok yorgunum. Sanırım düşüncelerim, gerçekleşmeyen hayallerim, hiçe sayılan umutlarım yoruyor beni...
Kitap güzeldi okumanızı tavsiye ederim. :))