Akıcı ve sade dille yazılmış tek oturuşta okunabilecek bir kitap. Konus küçük yaşta ayağında verem hastalığına yakalanan kendisinden 4 yaş büyük bir kıza aşık olmuş yanı sıra aşk acısı çeken 15 yaşında genç bir çocuk... okurken o duygulara girmemi sağlayan ve sağlığıma şükür etmeme sebep olan ayrıca karekterin sabrına hayran bıraktıran bir kitaptı eleştirdiğim bazı şeyler olsa da genel olarak sevdiğim bir kitap
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yarın konuşurum,barışırım,özür dilerim,helalleşirim...bazı şeyleri yarına bırakmaktansa bu gün yapmak en iyisidir belki de, çünkü yarını yaşayıp yaşamayacağımız meçhul
Sosyal medyayı takip ederek ve haberleri izleyerek psikolojimiz bu kadar alt üst olduysa depremzedeleri ve depremde yakınlarını kaybedenleri düşünemiyorum...Allah hepimize sabır ve güç versin 🤲🏼😔