♪21.00∞

♪21.00∞
@Solgunay
Cette chanson passe à nouveau anitsayac.com zaqa.net/birumutyildizi 21.00 da yeni bir gün
Beşiktaş futbolcusu
Beşiktaş Futbol okulu
Beşiktaş
19 Mart 1903
42 okur puanı
Ekim 2025 tarihinde katıldı
İlk ve sonsuz aşkımın yüzüne kapandım ve ağladım Şarkı Oğuz için bitti, Fakat ikimizde dans etmeyi bıraktık
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Andımız
TÜRKÜM, DOĞRUYUM, ÇALIŞKANIM İLKEM; KÜÇÜKLERİMİ KORUMAK, BÜYÜKLERİMİ SAYMAK, YURDUMU MİLLETİMİ ÖZÜMDEN ÇOK SEVMEKTİR. ÜLKÜM; YÜKSELMEK İLERİ GİTMEKTİR. EY BÜYÜK ATATÜRK AÇTIĞIN YOLDA, GÖSTERDİĞİN HEDEFE DURMADAN YÜREYECEĞİME ANT İÇERİM. VARLIĞIM TÜRK VARLIĞINA ARMAĞAN OLSUN. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
Mustafa Kemal Atatürk
Dönsen bile, dönsen bile Bulamazsın beni bende...
Müzik
Afallamış, şaşkına dönmüş olsam da aklım kutsal bir unutuşla silindi, mutlaklığın ortasında yıkandım, sonsuzluğun tadına baktım.