Asıl mühim olan șey insandir. Gerisinden bana ne.. Belki bir insan hayat zamanın fırınında ateșe attğımız bir kağıt kadar çabuk yanıyor. Belki hayat, hakikaten bazı filozofların dediği gibi, gülünç bir oyundur. Tam bir ümitsizlik içinde bir yığin karar kılıklı tereddüt ve küçük, ümitsiz savunmalardr, hatta hülyadır. Ama, gerçekten yaşamış bir insanın ömrü vine mühim bir șeydir. Çünkü ne kadar gülünç olursa olsun, biz yine hayatı tam inkâr edemiyoruz. Onda kafamzın vehimleri olsa bile, iyi, kötü diye kıymetler arıyoruz, Aşka, ihtirasa yer veriyoruz. Sanatkârcasına yaşamanın, küçük hesap ve israflarda kaybolmanın farklarını buluyoruz.