Kadınlar hakkında güzel şeyler söyleriz,ama içten içe onların, en azından çoğunun,sınırlı varlıklar olduğunu biliriz.Onlara işlevsel yetilerinden ötürü saygı duyarız,ama bu yetilerden yararlanırken bile saygısızlk ederiz.Dikkatle koruyup kolladıkları erdemlerine saygı duyarız, ama davranışlarımızla bu erdeme ne kadar az önem verdiğimizi gösteririz Onları ihtiyaçlarımız doğrultusunda saygı duyarız. Çünkü biz erkekler ataerkil düşüncedeyiz..Burjuva toplumun ilerlemesini istemediği ve insanları köle gibi çalıştırmak için kafa karıştırır sürekli.