Oysa bir çocuğa patronun siz olduğunuzu göstermeniz için onu
korkutmanız değil,bilakis sevmeniz ve sevdiğinizi hissettirmeniz gerekir çünkü insan ancak sevdiği kişiyi modeller, sevdiği kişiyi üzmek istemez, sevdiği kişinin sözünü dinler…
Bağırmayan anne olmak demek;
hiç kızmamak,her şeyi alttan almak,
çocuğumuza sınır koymamak demek değildir.
Öfkelendiğimizde bunu insani yollarla
ifade etmek demektir…