Eğer erkeksen, Hristiyansan ve Amerikada yaşıyorsan, tanrı modeli olarak babanı görürsün. Eğer babanı hiç tanımamışsan, baban kaçıp gitmişse ya da eve hiç gelmiyorsa, Tanrı hakkında ne düşünürsün?
Şifzofreni hastası genç bir kızın öyküsünü anlatan kitap, hastanın kendi kurduğu dünya ile dış dünya arasındaki çekişmelerini anlatmanın yanı sıra hastanın ailesinin bu durum karşısındaki tavırları ve duygusal durumunu da çok güzel anlatabilmiş. Kitabın hastanın kendi oluşturduğu dünyadaki bölümlerini anlatan kısımlar (doğal olarak) düzensiz, karmaşık ve dağınık olduğu için okurken çok akıcı değildi. Şizofreniyi biraz da olsa anlayabilmeyi sağlayan güzel bir kitaptı.