Yıllar sonra,
Öğrendiğim tek şey
İyilik , iyidir..
Bu hakikatin ışığında
Hiçkimseye yaranamadım da
Yaradanın mahşerinde
Davacıyım davacıyım davacı
Kalbim kırık
Ruhum tütüyor
İnsana denk gelesiniz
Şu cümleleri okuyan olursa
Bir kişi dahi olsa
Biliyorum ki
Hepiniz yaralısınız
Yaralarınızı saklayın
Yoksa aynı yerden vuracaklar
İnsan denen mahlukatlar..