Rabia

Rabia
@Sonsuzlugunderinliginde
Puan vermedi
kitap ne abartildigi karar ve ne de gomuldugu kadar,ilk okudugum polisiye romaniydi ama sahsen polisiye kitaplarinda smut olmamali diye dusunuyorum ayrica katil,noa ve diger karakterlerin cogu tavri cok sacmaydi,cinayetler hic aklima yatmadi,kitapta yil 2023 teyiz 1800 lerde degil,katil ilk cinayetinden bile yakalanabilirdi ve ozellikle katilin garip bir sekilde surekli kadin oldurmesi?¿derin bir problem var ama kitapta sadece kaba saba anlatilip gecmis onun disinda kafa dagitmak icin iyiydi,katil beni o kadarda rahatsiz etmedi hatta okurken cok guldum
Oyuncak MüzesiEmre Gül · Guardian Yayınları · 20241,773 okunma
Rabia isimli okura yanıt verildi
Rabia
patroklos ama öyle tadı kalmaz kicen azindan sonra bilinse daha güzel olurdu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi
kitap ne abartildigi karar ve ne de gomuldugu kadar,ilk okudugum polisiye romaniydi ama sahsen polisiye kitaplarinda smut olmamali diye dusunuyorum ayrica katil,noa ve diger karakterlerin cogu tavri cok sacmaydi,cinayetler hic aklima yatmadi,kitapta yil 2023 teyiz 1800 lerde degil,katil ilk cinayetinden bile yakalanabilirdi ve ozellikle katilin garip bir sekilde surekli kadin oldurmesi?¿derin bir problem var ama kitapta sadece kaba saba anlatilip gecmis onun disinda kafa dagitmak icin iyiydi,katil beni o kadarda rahatsiz etmedi hatta okurken cok guldum
Oyuncak MüzesiEmre Gül · Guardian Yayınları · 20241,773 okunma
Rabia
Kitabın en son serisinde neden katilin bunları yaptıklarını anlatıyor sanırım
Hayat kimsenin kuklası olmayacak kadar kısa. Eğer kendi yaşamının efendisi olmazsan yaşayacağın hayata da nasıl öleceğine de başkaları karar verir.
Sayfa 119·Kitabı okudu
Rabia
Kitabı önerir misin nasıl bir kitap ?
Hayat
Ne çok uyuduğunu ve buna rağmen ne çok uyumak istediğini fark etti. Halbuki eskiden uykudan nefret ederdi. O zamanlar uyku, hayatının kıymetli anlarını çalıyordu. Yirmi dört saatte dört saat uyku, dört saatlik hayatının elinden alınması demekti. Oysa şimdi çok gördüğü şey hayattı artık. Hayat güzel değildi; tatsızdı, acıydı. En vahimi de buydu. Yaşamayı arzu etmeyen bir Hayat, sona erme yoluna girmiş demektir. . . . Martin Eden
Hayatın Anlamı
Rabia isimli okura yanıt verildi
Rabia
Kederli Güller bilgin için teşekkür ederim yazarsan iyi olur bu sayede alacağım kitaplar listesine ekleyebilirim