Hepimizin ruhunda bir parça çirkinlik yok mudur? Hepimizin insanlara göstermekten kaçındığı bir iç yüzü? Hiç düşündünüz mü insanlar size baktığınızda ruhunuzu da görebilselerdi ne olurdu? Kim bilir belki de çoğumuz insan içine çıkmaz istemezdi!..
Kitapta geçen bi cümle ile sonlandırmak istiyorum zaten bu cümle çoğu şeyi anlatıyordur..
‘’Tanımlamak, kısıtlamaktır.”
Alalım en başından, bir musalla taşında
Yaşam el etek çekmiş tırnağından, saçından
Tükenmiş neşen de, hasretin de, acın da
Sapmış beden yaşam amacından
Canfeza