Seda

Seda
@Spiritus
İçindeki tek şey; huzursuzluk ve beklentiydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu acı dakikaların geçmişte kaldığını biliyor, ancak hayal kırıklığının ruhunu incittiğini hissedebiliyordu.
“Bir anı gittiğinde, ruh da gider”
Bir parazit gibi yaşıyor ve kendime “Yaşamamın faydası ne?” diye sorduğumda “Bir faydası yok” yanıtını alıyordum.
Kimim ben? Sonsuzun bir parçası. İşte tüm sorun bu iki sözcükte yatıyordu.