Kitap sıcak bir konu aslında. Kahve, kitap, ilişkiler vs.. Ama durağan. Yani bitirdim ve kenara koydum, birşey bırakmadı diyebilirim. Evet bir kitabevi açmak isterdim okuyunca biraz o geldi ama o kadar.
Insanlar sevdiği işi yaptıklarında mutlu olurlar, o yüzden siz de ne yaparken keyif aldığınızı ve sizi neyin heyecanlandırdığını mutlaka bulmalısınız. Toplumun onayladığı işi değil, kendi sevdiğiniz işi yapın. O zaman insanların söylediklerinden daha az etkilenerek yaşayabilirsiniz.