Kız arkadaşımın önerisiyle alıp, zevkle okuduğum bir kitaptı. Başından sonuna kadar olaydan hiç kopmadım. Ayrıca ilk defa içinde -sadece görünüşte olsa da- eşcinsellik geçen bir roman okudum. Bu yüzden de benim için güzel bir tecrübeydi. Bana bu kitabı önerdiği için de kız arkadaşıma burdan teşekkür ederim.