Yarım kalan hikayem."Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok."
İyi değilim, iyi değilsin, iyi değiliz... O halde okuyalım ve iyi olmak için önce kendimizi iyileştirelim!!
Okurken, bir yandan karakterin yasadiklarini ve ona yapilanlari...bir yandan sonrasında neler olduğunu görüyorsunuz. Ama sinir olmaktan ve üzülmekten başka birşey gelmiyor elinizden . Sanki gerçek bir hayat gibi...
İyi okumalar...