Serkan sinecen

Serkan sinecen
@Srknsnc
Biraz tebessüm biraz yalnızlık birde umut
lisans
Güroymak
6 okur puanı
Temmuz 2021 tarihinde katıldı
Lisedeydim. Bir arkadaşım bana bir saat hediye etti, taktım eve gittim, bahçedeyiz. Akrabalar var. Saat dikkatlerini çekti ben de "arkadaşımın hediyesi" dedim. Teyzelerden biri "nasıl arkadaşmış o, kimse kimseye durup dururken hediye almaz, bak bana alan var mı?" dedi. İnsanımızın sevgi anlayışıyla bilinçli olarak ilk o gün yüzyüze geldim. Pek çok insana göre, illa bir çıkar, bir menfaat, bir ilişki, bir neden olmalı birbirini sevmek için çünkü. Sonraları fark ettim, birini çok seviyorum diyorsun ve bunun karşılığında şunu soruyorlar "Niye?", "Nesini seviyorsun?" Seviyorum yahu, o olduğu için, kalbim öyle dediği için... Dikkat edin bizde iki kişi evlenir, birileri çıkar ve e zengin tabi, e kız güzel, e oğlanın kariyeri iyi der ve hemen bir anlam aramaya çalışırlar. Onlara göre iki kişinin birbirini gerçekten sevme ihtimalleri yoktur. Dün akşam çocuklara ağacın neden kesilmiş olabileceğini anlatırken anlattım bunları. Epey ütüledim kafalarını, azıcık da size patırdayayım.:) Ben bahçeyi yaparken bir sürü insan, gelip geçerken meyve ağacı dik, dedi. Meyvesiz ağaçlar için "ne yapacaksın onu" yorumu yaptılar. Amma çok çiçek dikmişsin onun yerine sebze bahçesi yap, yersiniz, kışlık koyarsın dediler. Ve sırf meyvesi yok diye, yiyemiyorlar diye, doğrudan faydalanamıyorlar diye ağaçların kesildiğini çok gördüm. Yiyemiyor ya o ağacı, niye sevsinler? Çiçekleri yiyemiyor ya, ne yapsınlar güzelliğini? Hayvan sevgisini "kurbanda keseriz" diye, doğa sevgisini "meyvesinden hoşaf yaparız" diye, evlat sevgisini "yaşlanınca bize bakar" diye, eş sevgisini "evde bir nefes olsun" diye yaşayan bir sürü insan var. Bunların hepsinden çok var ama sevgi yok sevgi, hep ondan oluyor bunlar...❤ Şermin Yaşar
Reklam
İçim, bir suskunsa tekin mi ola?    O Malta bıçağı,kınsız,uyanık,    Ve genç bir mısradır    Filinta endam...    Neden, neden alnındaki yıkkınlık,    Bakışlarındaki öldüren buğu?    Kaç yol ağlamaklı oluyorum geceleri...    Nasıl da almış aklımı,    Sürmüş, filiz vermiş içimde sevdan,    Dost, düşman söz eder kendi kavlince,    Kınanmak, yiğit başına.    Bu, ne ayıp, ne de yasak,    Öylece bir gerçek, kendi halinde,    Belki, yaşamama sebep...
Hayat, uzun bir yolculuk
Cahit Sıtkı Tarancı Ne doğan güne hükmüm geçer, Ne halden anlayan bulunur; Ah aklımdan ölümüm geçer; Sonra bu kuş, bu bahçe, bu nur. Ve gönül Tanrısına der ki: - Pervam yok verdiğin elemden; Her mihnet kabulüm, yeter ki Gün eksilmesin penceremden! Cahit Sıtkı Tarancı
Şiir
Galiba aşk, utanç duygusunun ortadan kalkması demek. İki kişinin birbirine karşı hiçbir şeyden, hiçbir düzeysizlikten utanmaması demek… Filizle birbirimize öyle cümleler kullanıyorduk, öyle sözler söylüyorduk ki, bir üçüncü kişinin bunları duymasına dayanamazdık
Reklam