Tek çiçekle bahar gelmez diyenlere inat... Her yürek için açan özel bir çiçek olduğunu ve fazlasının gerekmediğini ispatlamak için Nevruz'la baharı bekliyorum..."
Birini sevdiğimizde, sevebilme imkânını bize bağışladığı için duyduğumuz minberi hayatımızdan da fazla bir şeyle ödeyebileceğimiz, hattâ ödememiz gerektiği düşüncesi dolaşıyordu aklımda."
“… Hayattan sonra ölümdesiniz, ama hayatta iken ölmektesiniz. Ölümün, ölmekte olana ettiği ise, ölmüş olana ettiğinden daha acı; daha derin; daha can yakıcıdır.”