Gerçekten Victor Hugo’nun karakterlerini ve karakterlerin başına gelen felaketleri, onlardan kurtuluş biçimlerini okumayı çok seviyorum ama diğer yandan uzun ve sıkıcı betimlemeler beni kitaptan uzaklaştırıyor. O kısımlar olmasa 10 puanlık bir kitap bence. okurken düşüncelerim bir kısımda bu kitap okuduğum en sürükleyici kitaplardan biriyken birkaç sayfa sonra okuduğum en sıkıcı kitaplardan birine dönüşüyor. Kitabı okurken Uzun betimlemelerin bitmesini ve karakterlere dönebilmek için çok hızlı okuduğum kısımlar oldu. O kısımları okumasam çokta bişey kaybetmezdim diye düşünüyorum.
Deniz İşçileriVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20242,512 okunma