Selcan

Selcan
@Sselcaannn
İnsan hoşuna giden bir şeyi doğru olmasa da doğru sanırdı.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölenlere acınır da doğanlara neden acınmaz? Doğanlara ölenlerden daha fazla acımak gerektiğine birlikte inanmışlar sonra da ağlamanın bir lezzeti olup olmadığı üzerine felsefe üretmişlerdi. O ağlamakta büyük lezzet vardır, çünkü gözler yaşla dolunca acılar da akar gider. Sevinç ile acının kardeş olduğunu da söylüyordu.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Yazgınızı silecek olan tek şey alın terinizdir.
Sayfa 19
Muhtaç duruma düşmekten korkmak,muhtaçlık değil midir?
Sayfa 15
Yolları zor ve dik olsa da sevgi sizi çağırdığında, onu takip edin. Kanatlarıyla sizi sarmaladığı zaman,ona teslim olun, tüyleri arasında gizlenmiş kılıçlar sizi yaralayacak olsa da.
Sayfa 11