Ölenlere acınır da doğanlara neden acınmaz?
Doğanlara ölenlerden daha fazla acımak gerektiğine birlikte inanmışlar sonra da ağlamanın bir lezzeti olup olmadığı üzerine felsefe üretmişlerdi. O ağlamakta büyük lezzet vardır, çünkü gözler yaşla dolunca acılar da akar gider. Sevinç ile acının kardeş olduğunu da söylüyordu.
Yolları zor ve dik olsa da sevgi sizi çağırdığında, onu takip edin. Kanatlarıyla sizi sarmaladığı zaman,ona teslim olun, tüyleri arasında gizlenmiş kılıçlar sizi yaralayacak olsa da.