İnsan aşık olunca neden daha dikkatli olmak zorunda ki ? Kaçmak, kovalanmak için neden kaçmak gerekiyor ki? Kendi duygularına gem vurunca sevmenin güzelliği kalmıyor ki…
Yazmak gerçek sihre en yakın şey. Yazmak hiçlikten bir şey yaratmak, başka diyarlara kapı açmak demek. Yazmak gerçek dünya canınızı fazla acıttığında kendi dünyanızı şekillendirme gücü verir insana.