Şevike

Şevike
@Ssevike
Evet, ağlamaklı oluyorum , demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden , Anlatamam nasıl ıssız, nasıl karanlık ... Gene bir cehennem var yastığımda , Gel artık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızsındır. Ne anlamak, ne anlaşılmak için çaba sarf etmek istersin. Arafta kalan kişinin önlenemez yazgısıdır bu. Hayat hem siyahtır , hem beyaz. Hem burdasındır, hem de olmak istediğin yerde. Bazen her yerdesindir, bazen hiçbiryerde.

Şevike

, bir kitap okudu
Puan vermedi·134 syf.·
2020 23. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma