Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de , hic bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.
Kitabın başlığını merak ederken alıp okuduğum içinde tamamen kadınlardan oluşan çok güzel öykülerin olduğu bir kitapla karşılaştım. Özellikle bazı öykülerin devamının olmasını diledim. Öykülerin arasına yazılmış perde arkası deneme yazıları da oldukça güzeldi. Kalemini cok severek okudugum icin yazarın diğer kitabı olan KABUK onuda siparis verdim. Sizler de başarılı, umutlu , baş kaldıran kadin öyküleri okumak isterseniz bir şans verin derim . :)