Öylesine bir okur

Öylesine bir okur
@Stargatee1
Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi kendinin patronu olmayı öğren, kimsenin etkisi altında kalma! Sessiz...sakin...ama inatla yaşa! Herkesi dinle, ama senin için en iyisi neyse, onu yap...
Yoğun,renkli,anlatılamayacak kadar garip bir hayat başlamıştı ve korkunç bir hızla akıp gidiyordu.
Bütün duyularını yitirmiş, yarı ölü yarı diri bir varlığa dönüşmüşüm gibi hissediyordum.
İnsan sevgisi pazarda satılmaz ki, gidip alasın.