Ömrü boyunca insanlar onun bambaşka biri olduğunu sanmışlardı. Sonra kabuğundan çıkmıştı. Günlük normal işleri bulunan normal biri olduğunu ortaya koymuştu. İnsanların bu duruma sinirlenmemelerine de şaşmamak gerekir. Çünkü kimse kolay kolay değişiklikleri kabullenmezdi.
Onlar yağmurlu günlerde yapılacak daima hoş bir şey bulabilirlerdi. Onları her zaman arayabilirdiniz. Çünkü hep evde olurlardı. Gerçekten hep yapayalnız ve evdeydiler.