Sevim

...bazen bir anlığına beni yerimden sıçratıp kendime getiren bir cesarete kapılıyorum, o an - nereye gideceğimi bilsem, koşa koşa gideceğim.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Çok fazla şeyim var, ama onsuz hiçbir şeyim yokmuş gibi...”
Edebiyat
“Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor.”
Edebiyat
“Düşüncelerim karmakarışık... Hem hiçbir yerde mutlu değilim, hem her yerde mutluyum.”
Edebiyat
En güzel insani duygular, aşk ve sadakat, şiddet ve cinayete dönüşmüş.
Edebiyat