Sevim

“Benim bildiklerimi herkes bilebilir, bana özgü olan ise yalnızca yüreğim.”
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Siz insanlar," diye haykırdım, "bir şeyden söz ederken, 'bu yanlıştır, bu doğrudur, bu iyidir, bu kötüdür' diye kestirip atmadan yapamazsınız. Bu ne demektir? Herhangi bir olayın asıl nedenlerini araştırdınız mı? Bu olayı doğuran, önüne geçilmez hale koyan sebepleri arayıp buldunuz mu? Eğer bunu yapsaydınız, hükümlerinizde bu kadar aceleci olmazdınız."
Edebiyat
-İnsanoğlunun kaderi bu mu? Aklını kaybetmeden önce mi mutluydu, kaybettikten sonra mı?
Edebiyat
“Dünyada yüreğime en yakın varlıklar, çocuklardır.”
Edebiyat
.. gülüyorum şu yüreğimin haline - yine de arzularına boyun eğiyorum.
Edebiyat