Sevim

Her anne-kız yaşamıştır bunu :)
-Ne?.. Tanrının günü temizlik mi? Ben dünyaya bunun için mi geldim? -Bak şu karşıdaki akortçunun evine, baktıkça insanın içi açılıyor. Bütün işleri çeviren de tek bir kız!
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
...elbette, dağ olmasa, yol çok daha rahat ve kısa olur; ama bir kere var, öyleyse aşmak gerek!
Edebiyat
Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz.
Edebiyat
Çoğunlukla
Bütün insanlar hayal kırıklığına uğruyor, ümitleri boşa çıkıyor.
Edebiyat